Cześć ! Znacie to powiedzenie "lepiej późno niż wcale"? 27.11 rozpoczyna się Black friday, po polsku mówiąc czarny piątek....

42 Dodaj komentarz

Cześć !
Znacie to powiedzenie "lepiej późno niż wcale"? 27.11 rozpoczyna się Black friday, po polsku mówiąc czarny piątek. Do niedawna popularny w Stanach Zjednoczonych, określany inaczej mianem początku sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. W Polsce jest on już obecny kilka lat, głównie dzięki sklepom internetowym. 

Drogie Panie i Panowie. To szaleństwo wyprzedaży!

Miłośników książek zapraszam w tym czasie do księgarni na super zniżki (sprawdzałam różne księgarnie internetowe, w niektórych znajdziecie tak pożądaną ostatnio książkę RLM o makijażu w okazyjnej cenie), tych, których fascynuje moda do sklepów odzieżowych, to także dobry czas na wymianę sprzętu AGD, o której może myśleliście cały rok. Mój M planuje większy prezent pod choinkę dla swojej chrześnicy, a sieć Smyk będzie oferować 20% rabaty, dlatego to obowiązkowy punkt na naszej liście. Do tego Audioteka, Empik, Matras, RTV EURO AGD, Komputronik, Apple....

Ja czekam z niecierpliwością na żniżki u Wranglera i Lee, będzie to -30% na cały asortyment. Zajrzyjcie do CCC, Promod, TopShop, Medicine. Tu także od 20% do 30% rabatów na kolekcje. Można także upolować 20% rabat w Sephorze.
Korzystny czas na zakup garnituru czy dobrej koszuli. Wolczanka, Vistula i Pawo będą oferować od 30% do 60%.
W Tesco będzie tylko w tym dniu oferta limitowana na zakup sprzętu elektronicznego, filmy i gry, a XBOX (prawdziwa gratka dla mojego M) oferuje rabaty od 25% do 80% na gry. Duży asortyment do wyboru.
Change, to jeden z moich ulubionych sklepów z bielizną. Uwielbiam robić tam zakupy, bo mają genialne promocje. 27.11 oferują rabat -40% na wszystko.

Po więcej sklepów zapraszam was na strony internetowe z kuponami rabatowymi.
To idealny czas żeby wyruszyć do sklepów albo skorzystać z wygody jaką daje nam możliwość zakupów przez internet. Kubek gorącej kawy czy herbaty, koc i przeglądanie...

http://kodyrabatowe.pl/black-friday

Słyszałyście o Back friday/Czarnym piątku? 
Macie zamiar z czegoś skorzystać?



You may also like

42 komentarze:

  1. Ah te wyprzedaże kuszą kuszą;p Nie słyszałam nigdy o czarnym piątku ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że znam czarny piątek :) fajnie, że również u nas można coś upolować na wyprzedaży, ale niestety promocji jakie można spotkać w Stanach raczej nic nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w Polsce chyba nigdy nie doczekamy się aż takich obniżek.

      Usuń
    2. a szkoda :) no ale dobrze, że są sklepy on-line i można zamawiać :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę ale chętnie zobaczę jakie sklepy i jakie rabaty będą oferowały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle o tym czytam ostatnio to wreszcie się dowiedziałam co to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, a ja nigdy nie słyszałam o czarnym piątku.... ta nazwa kojarzy mi się zupełnie inaczej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czuję, że to nie jest miłe skojarzenie :(

      Usuń
  6. U nas zniżki znacznie mniejsze niż na Zachodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale czasami można trafić coś dobrego :)

      Usuń
  7. Ja słyszałam, korzystałam w tamtym roku w tym nie mam kasy niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może uda mi się dorwać jakieś ciekawe buty:-)
    Mój mąż już szczerzy zęby, bo mają być w super cenie jakieś gry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, u mnie jest to samo :) ... Będę zasypana grami :D

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o wyprzedaże to czekam do ostatniej chwili gdy zniżki są większe aby zbytecznie nie przepłacać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj, to akurat tylko jeden dzień, więc nie ma na co czekać :)

      Usuń
  10. Nasze promocje są dość ubogie w porównaniu z tymi w Stanach. Nie wiem, czy się na coś skuszę, większe zniżki są na sezonowych wyprzedażach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre sklepy mają fajne okazje, także warto przejrzeć :)

      Usuń
  11. Na pewno skorzystam z wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tych promocji będzie. Ja jeszcze się zastanawiam, z których skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. i się zacznie dziś szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie korzystałam, ale może w tym roku sobie coś upatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się, może skorzystam z jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przypadkowo skorzystałam z -50% w realu na prezenty świąteczne dla najmłodszych, a do tego na czapki i szaliki u lokalnej pani szyjącej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o Black Friday, szkoda tylko, że u nas promocje nie są aż tak duże jak w Stanach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic dla siebie tym razem nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I weź tu zacznij oszczędzać ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że w PL coraz więcej sklepów przyłączyło się do tej akcji :) Szkoda tylko, że większość sklepów oferuje zniżki wahające się pomiędzy 10-20-30 % więc nie jest to aż tak ciekawa opcja jak za granicą :) Jeśli natomiast planujemy jakieś zakupy w danym sklepie, i akurat jest choć taka zniżka to na pewno fajnie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie skusiłam się na promocję ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Black Friday u nas niestety tyłka nie urywa : \

    OdpowiedzUsuń
  23. nic ciekawego dla siebie nie znalazłam, może za rok :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam, ale nic dla siebie nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja nie skorzystałam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam nic nie kupować, oczywiście jak chciałam sukienkę z Mango to nie była już dostępna! Na szczęście upolowałam sukienkę z Pull&Bear i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na nic się nie zdecydowałam w tym roku, ale za rok znów będzie okazja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz! Wasze opinie są na wagę złota i działają jak motorek napędowy.

Z wielką chęci odwiedzam także wasze blogi, a na tych najbardziej interesujących zostaję na dłużej.