Rok 2015 dobiega końca. Nadchodzi czas na postanowienia noworoczne, ustalanie celów, zmian, rozmyślanie o marzeniach i podsumowania te...

60 Dodaj komentarz

Rok 2015 dobiega końca. Nadchodzi czas na postanowienia noworoczne, ustalanie celów, zmian, rozmyślanie o marzeniach i podsumowania tego co już za nami. O ile do tego ostatniego jeszcze dojdę, to przyszłością zajęłam się od razu.
Jednym z moich wielu postanowień noworocznych jest bycie bardziej zorganizowaną. Próbowałam już wielu kalendarzy, które miały mi w tym pomóc, ale takiego jak Happy Planner jeszcze nie miałam.

Organizacja w moim życiu jest bardzo ważna do poczucia równowagi i spokoju. Walczę ze sobą każdego dnia, bo w głębi duszy bujam w obłokach jak mało kto. Kiedyś twierdziłam, że ludzie roztrzepani są bardziej szczęśliwi, bo nie przejmują się tak wszystkim dookoła. Eeee... błąd. Przejmują się dwa razy bardziej kiedy odkrywają po czasie, że czegoś nie zrobili albo o czymś zapomnieli. Przeszywa to znane uczucie rozczarowania.


Happy Planner to wyjątkowy kalendarz, łączy w sobie wszystko na czym mi zależy. Jest idealny dla każdej estetki, która pożera życie oczami i otacza się pięknem, bo w nim czuje się dobrze. Przede wszystkim jest też bardzo przejrzysty. Mamy tu wiele miejsca na notatki, rozkład dnia, harmonogram... Spełnia swoją podstawową funkcję idealnie, ale poza tym jego głównym zadaniem jest motywacja...
 ... motywacja do działania, zorganizowania swojego czasu, aby nie mieć poczucia, że przecieka nam przez palce, stawiania sobie świadomych celów i uwalniania swojego potencjału.

Happy Planner pomoże Ci podsumować poprzedni rok i wyciągnąć z niego wnioski. Świadomie dojdziesz do tego jakimi wartościami kierować się w najbliższym czasie, tak abyś żyła w zgodzie ze sobą, co zmienić i jakie obrać cele żeby poczuć się spełnioną. Spośród wielu jakie pewnie przyjdą Ci do głowy pomoże wybrać te najważniejsze, dzięki którym nic innego nie będzie się liczyć. Zdefiniujesz słowo "szczęście", małymi krokami dojdziesz do tego co Ci je daje.



"Dostaję w życiu to na czym się skupiam, dlatego skupiam się na tym co daje mi szczęście""Jeśli nie teraz to kiedy?"
To idealny moment żeby zastanowić się nad swoim życiem z małą pomocą. Kiedy określisz już siebie i to jaką drogą chcesz podążać, będziesz mogła pomyśleć nad tym czego chcesz dokonać, od tych małych drobnych rzeczy, po te wielkości Mount Everest. Happy Planner daje Ci możliwość zaplanowania całego miesiąca, poszczególnych dni i drogi do osiągnięcia celu. Sama stawiasz też sobie 30-dniowe wyzwania. Zakładasz co chcesz osiągnąć, a potem kontrolujesz swoje postępy.



Jak wygląda arkusz?
Każdego dnia jesteś zainspirowana jakimś cytatem. Masz miejsce aby określić priorytety na dziś, czyli sprawy najważniejsze. Harmonogram na zadania z określoną godziną i listę spraw do odhaczania. Możesz zaplanować coś dla zdrowia i przyjemności. Pamiętaj żeby codziennie poświęcić małą chwilę na te czynności. Skontrolujesz wydatki, ilość wypitej wody i zanotujesz wszystko co wpadnie Ci do głowy. 



Co dał mi Happy Planner?
Po pierwsze chwile wytchnienia. Kiedy go uzupełniałam, wyciszałam się i zajmowałam tylko sobą. Pomógł mi bardziej zrozumieć siebie, określić kiedy jestem szczęśliwa i na czym mi w życiu zależy. To nie jest takie oczywiste, a zastanowienie nad wieloma kwestiami trwało nawet 3 dni. Tyle czasu tworzyłam listę 100 rzeczy, które chcę zrobić w 2016 roku. Czasami ciężko jest nam odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Czy wy wiecie co daje wam szczęście? Pomógł określić mi moje priorytety i pokazał co jest dla mnie ważne. Nawet nie spodziewałam się, że w tak wielu punktach pojawi się mój M czy rodzice. Dał mi poczucie spełnienia i mobilizacji. Odkrycie swoich wartości wypełnia. Przede wszystkim też pokazał, że trzeba skupiać się na pozytywach i nakazał zastanowić się nad rozwiązaniem problemów zanim one nadeszły.


Jak zamówić? 
Happy Planner możecie zamówić ze strony TUTAJ. Jego koszt waha się od 109 do 119 zł.
Czy warto? Dziś stwierdzam, że warto chociaż raz w taki organizator zainwestować. Oprócz samego kalendarza otrzymujecie kurs, który pomoże wam wykorzystać go w 100%, dołączacie do tajnej grupy na facebooku szczęśliwych posiadaczek tego kalendarza, gdzie możecie się wzajemnie motywować. Happy planner dba też o inspiracje. Podeśle kilka pomysłów ciekawych tytułów do przeczytania, obejrzenia czy zainspiruje obrazkami. Czasami dostaniesz też darmowe arkusze do zaplanowania np. świąt. W zestawie z nim otrzymujesz karty z afirmacjami, które warto gdzieś powiesić.

Dodatkowo możecie dokupić naklejki do dekorowania, warto mieć też kolorowe długopisy, przydatne dla wzrokowców, czy znaczniki i kolorowe karteczki. Do bardziej skrupulatnej organizacji możecie używać też kolorowych taśm typu "Washi Tape"

Słyszałyście o nim? Macie? Może was zachęciłam? Korzystacie z kalendarzy?


Chciałam od razu skorzystać z okazji i życzyć wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia marzeń, wytrwania w postanowieniach i łatwej drogi do osiągnięcia swoim celów. 


You may also like

60 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę drogi ale wygląda na fajny ! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być naprawdę świetny! Cena jednak trochę mnie przeraziła :D Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)Obserwuję!

    smacznyrezultat.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę genialny, warto chociaż raz się na taki zdecydować :)

      Usuń
  4. Te plannery są genialne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam z tego typu notatników, jeśli boję się, że coś zapomnę, wpisuję w komórkę :) i niestety mam tego pecha, że z reguły z planowania nic nie wychodzi, plany sobie, a życie sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę czuć równowagę :) Inaczej nie daje sobie rady :)

      Usuń
  6. Super sprawa z takim Happy Planerem. :)
    Ja dostałam od przyjaciółki planer, drukowała sama i jest przecudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie też są świetne ! Myślałam o takim w mini segregatorze, może za rok :)

      Usuń
  7. Słyszałam o tym planerze wiele opinii. Osobiście nie wydałabym ponad 100zł na taki gadżet ale super, że Ty jestes z niego zadowolona ;)
    Do siego roku <3
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest drogi, ale bardzo przydatny :)

      Usuń
  8. Widzisz, jesteśmy dwie i wierzę , ze jest Nas więcej . Każda z nas ma swój pomysł na project life. To takie przyjemne móc dzielić się z kimś swoją pasją :) dodaje do Inspiracji. i zadomawiam sie na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super znaleźć pokrewną duszę :) ! Uwielbiam takie wsparcie masy :)

      Usuń
  9. jej genialna sprawa to musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę najlepszy kalendarz jaki miałam :)

      Usuń
  10. Cena bardzo wysoka, ale sama idea takiego kalendarza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, warto zainwestować chociaż raz, a później postępować według wzoru, stworzyć własny samemu :)

      Usuń
  11. Ja jakoś nigdy nie umiałam korzystać z kalendarza. Początkowo uzupełniałam go na bieżąco, a później o nim zapomniałam. W taki może bym zainwestowała gdyby nie ta cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś z tym problem, ale właściwie i tak zawsze do niego wracałam :)

      Usuń
  12. Ja jak coś planuję to nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! nigdy wcześniej go nie wiedziałam, genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że to dosyć spory wydatek, bo wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chociaż raz sobie na niego pozwolić :)

      Usuń
  15. swietna sprawa :)
    ja zaopatrzylam sie w zwykly kalendarz, zeby pilnowac sie z chodzeniem na silownie i posilkami, ale chyba zerkne na happy planer, wyglada zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo praktyczniejszy niż zwykłe kalendarze :)

      Usuń
  16. mi takie planery nie są potrzebne;) zwykle zapisuję sobie w tel jak coś muszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. moja koleżanka na pewno by taki chciała;D

      Usuń
  18. Wygląda bardzo ciekawie, pomysłowy i estetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Bardzo lubię takie kalendarze, planery :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie bez nich życia nie wyobrażam :)

      Usuń
  20. Świetny gadżet, naprawdę warto taki mieć:)
    Udanego Roku, samych radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie ! :) A bez takich gadżetów ciężko się czasami zorganizować.

      Usuń
  21. Już miałam go zamawiać, gdy zobaczyłam cenę :P 100 zł za kalendarz to jednak dla mnie za dużo, nawet jeśli faktem jest, że bez kalendarza ginę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda cena jest dość wysoka, uważam, że za wysoka.

      Usuń
  22. Jak znam życie, nie wypełniałabym go. Uważam, że jest świetny na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie jest to też kalendarz dla każdego, nie każdy lubi tego typu spowiedzi na papierze :)

      Usuń
  23. Z kalendarza (zwykłego) korzystam, ale taki do planowania życia by mi się raczej nie przydał, bo nie planuję aż tak dokładnie i na zapas. Choć bez wątpienia kalendarz jest bardzo ładny i na prezent idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam od zwykłego i chciałam ciągle czegoś więcej, chociaż idealny stworzę chyba sobie sama :)

      Usuń
  24. Pierwszy raz widzę, ale chyba takiego nie potrzebuję, zazwyczaj spełniam swoje postanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wszystko zapisuję, wtedy mam pewność że o niczym nie zapomnę i nic mi nie umknie:)
    I również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak czegoś nie zapiszę to ciągle o tym myślę...

      Usuń
  26. świetny ale strasznie drogi. jednak jeśli komuś ma pomóc w planowaniu.... to wart swojej ceny:D
    ~ Zapraszam na BLONDBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogniewałabym się gdyby kosztował mniej, może przewidzą jakieś rabaty :D

      Usuń
  27. Troszkę drogi, ale prezentuję się rewelacyjnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to na pewno nie jest jego zaleta :D

      Usuń
  28. Czytałam o nim u alamakota i odechciało mi się takiego "bajeru" na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh nie, to co tam było takiego napisanego :D

      Usuń
  29. Widzę, że naprawdę jesteś zadowolona :) Fajnie :))
    A ja w końcu muszę zacząć go wypełniać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Czas najwyższy :D Wypełnianie to podstawa, ale faktycznie leniwi mogą mieć i z tym problem - kiedyś należałam do tej grupy, ale staram się to zwalczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz! Wasze opinie są na wagę złota i działają jak motorek napędowy.

Z wielką chęci odwiedzam także wasze blogi, a na tych najbardziej interesujących zostaję na dłużej.