Święta coraz bliżej i coraz mniej czasu do tej jedynej nocy w roku. Dla wielu z nas bardzo ważnej, bo jednej z nielicznych kiedy całe r...

70 Dodaj komentarz

Święta coraz bliżej i coraz mniej czasu do tej jedynej nocy w roku. Dla wielu z nas bardzo ważnej, bo jednej z nielicznych kiedy całe rodziny zasiadają przy jednym stole, a rozmowy nie cichną do późnych godzin. W te noc każdy dom zdobi także choinka, a pod choinką czeka góra prezentów. Macie już podarunki dla swoich bliskich, dzieci, rodziców, przyjaciół, chrześniaków? Jeśli nie to zapraszam do drugiej części postu z przeglądem pomysłów prezentowych, nie tylko takich typowo świątecznych, ale wszystkich, które mogą was zainspirować.
Na wstępie coś dla tych, którzy potrzebują się nakierunkować. Czasami bardzo pomocne okazują się strony, na których możemy znaleźć masę pomysłów na prezenty z okazji różnych okoliczności.

  • Prezentmarzen.com to strona, która nie raz podsunęła mi pomysły na prezenty z okazju rocznicy czy urodzin. W tym roku mój M otrzymał jazdę autem terenowych Off Road, dla mamy można znaleźć pakiety SPA, masaże, co jest genialnym pomysłem na podarowanie chwili odprężenia. Moja mama rok temu była w 7 niebie, kiedy każdy jej nadskakiwał i chciał żeby czuła się jak księżniczka, do tego zmysłowo pachniała, wyglądała i czuła się 10 lat młodziej. Znajdziecie tam wiele pomysłów na prezenty dla aktywnych par, jak strzelanie we dwoje, lot balonem, paralotnią, a dla tych, którzy lubią trochę adrenaliny - np. jazdę ferrari czy obóz przetrwania. Możecie znaleźć tam także genialne kursy albo romantyczne kolacje we dwoje...

  • Jeśli lubicie spersonalizowane prezenty to zapraszam was na stronę mygiftdna.pl, znajdziecie tu bardzo dużo pomysłów na świąteczne prezenty, które można dopasować do danej osoby. Grawerowane kalendarze, kubki, okładki, kufle, deski do krojenia... Wchodźcie i inspirujcie się. 

KOSMETYCZNE KALENDARZE ADWENTOWE
Ostatnio odkryłam też kosmetyczne kalendarze adwentowe. Idealny prezent dla wizażystek, dziewczyn kochających nowości czy fajne bajery. Może nie koniecznie jest to prezent strikte pod choinkę, ale sama jestem nim tak zachwycona, że muszę o tym wspomnieć. I kochanie jeśli to czytasz, a zapewne tak, bo zawsze wspierasz mnie w blogowaniu, wiedz, że Twoja ukochana w przyszłym roku byłaby wniebowzięta gdyby takowy kalendarz dostała :) ...  

Benefit Party Popper 225 zł, The Body Shop 24 Happy days 60 funtów, Ciate Mini Mani Month Calendar dla maniaczek lakierowych 40 funtów, L'occitane en provance  165 zł, Kalendarz adwentowy Lush 49 funtów, Bomb Cosmetics z kulami kąpielowymi i mydłami glicerynowymi 110 zł, dla tych, które lubią trochę luksusu Kareaste 125 funtów, Clarins 149 funtów, Charlotte Tilbury Book of Magic 150 funtów, Kalendarz MakeupRevolution ok 189 zł.

Większość z tych kalendarzy jest już niestety niedostępna, ale w razie wu miejcie je na uwadze w przyszłym roku. Szukanie najlepiej zaczynać na przełomie października i listopada. Która by takiego nie chciała, zamiast tuczących czekoladek takie cacuszka !
            
PERFUMY, KTÓRE MOŻESZ STWORZYĆ SAMA
Jeśli dalej jesteśmy blisko prezentów spersonalizowanych, to chciałam poruszyć sprawę perfum. Te normalne, które możemy kupić w perfumeriach to super pomysł na podarunek dla bliskiej osoby, jeśli wiemy, który konkretny zapach jest jej ulubionym. Natomiast ja chciałam wam napisać o spersonalizowanych perfumach, które możecie stworzyć sami lub zabrać obdarowywaną osobę żeby osobiście wymieszała ulubione nuty. To idealny prezent dla kogoś kto lubi być niepowtarzalny, bo drugich takich na pewno się nie znajdzie. No dobra, może jakieś prawdopodobieństwo istnieje, ale wielkości wygranej w totka. Osobiście byłabym zadowolona gdybym miała swoją własną autorską buteleczką zapachu, a jeszcze gdyby ktoś spytał czym tak pięknie pachnę... Dostajecie bardzo dobre perfumy w dobrej cenie. Pomysł jest na razie niszowy i taka pracownia znajduje się w Warszawie, ale dobrze o takich rzeczach wiedzieć. Zapraszam was na ich facebooka i stronę mo61.pl.

KSIĄŻKI 
Książki nigdy nie wyjdą z mody, a co roku masa tytułów zalewa szafy księgarni. W tym roku, na mikołajki dostałam Red Lisptick Monster tajniki makijażu, Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy i 5-cio minutowe ciasta z kubka. Dla taty przygotowałam thrillery, bo to w nich lubuje się najbardziej, między innymi 4 część Milenium. Dobrych tytułów nigdy nie brakuje.
Żeby trafić z prezentem kiedy nie jesteśmy pewni jest ciężko. Wtedy najlepiej dobierać prezent do hobby czy formy relaksu preferowanej przez daną osobę. Dla biegacza - nowe buty, dres, dla mola - książka, dla kucharki - przepiśnik, dla Pani domu - kubek, dla wizażystki - pędzle, dla maniaka konsol - gra... i tak dalej.

GARMIN
Przy okazji sportowców, słyszałyście o Garmin? To genialne opaski monitorujące aktywność, liczą kalorie, kroki, kilometry, tętno... Z tego biegacze na pewno byliby zadowoleni.


SŁODYCZE
 Jeśli już na prawdę nie wiemy co kupić genialną opcją są paczki słodyczy z uniwersalnymi "gadżetami", które każdy wykorzystuje w życiu codziennym. Jak sięgam pamięcią to wiem, że i słodycze potrafią wydobyć uśmiechy. Moja mama to prawdziwy pożeracz rafaello, pamiętam jak zawsze uśmiechała się kiedy widziała jedną z reklam, w której kobieta dostawała białe pudełko z wielką czerwoną kokardą wypełnione tymi kokosowymi kuleczkami... Któregoś roku takie pudełko zawitało i dla niej. Do zwykłych paczek słodyczy, czy ciasteczek mogą to być kubki, figurki, miseczki, każde drobiazgi, które swoim wyglądem sprawiają, że się uśmiechamy. Pamiętacie przegląd kubków? Mówiłam wam, że kilka pozycji stało się moimi podarunkami dla bliskich. Prezentują się genialnie. Jeśli nie - zapraszam do poprzedniego posta KLIK





  •  Przy słodyczach możemy zostać. Znacie chocolissimo.pl ? Przepyszne czekoladki w różnych wzorach. Można także stworzyć swój własny czekoladowy telegram. Któregoś roku wykorzystałam ten pomysł. Uwierzcie, tak rozpływają się w ustach, że warte są każdej wydanej złotów. Wyglądają pięknie i bardzo kreatywnie, jest też w czym wybierać, a do tego można przekazać coś w słodkiej formie.

JACKS CANDLE
Może skusicie się na jakąś świecę w oryginalnej formie? Ja ostatnio odkryłam takie małe paskudy Jacks Candle. Oczywiście jeśli chodzi o świece wybór jest ogromny, ale to te bardzo chciałam wam pokazać.


ALBUM
Z prywatnych skarbów mogę polecić jeszcze tworzenie albumów ze zdjęciami z podpisami, takimi, które przede wszystkim wam będą kojarzyć się z tamtymi chwilami. Ja z moim M uwielbiamy wracać do zdjęć, ale tych na papierze. Niosą ze sobą zupełnie inne emocje niż te oglądane na komputerze. Mają w sobie jakąś magię przywoływania wspomnień. Może tak jak ja preferujecie albumy z zdjęciami, które można wziąć do ręki. Mój album też był prezentem, którego tworzenie teraz kontynuujemy razem.




Pomysłów w głowie mam masę, od portfeli, zegarków, ramek na zdjęcia po grawerowane breloczki. Te ostatnie także są genialne, zwłaszcza jeśli znamy czyjeś ulubione cytaty i motta. Jeśli nie możemy coś dobrać sami np. "Powiem Ci coś w sekrecie - jesteś najlepszą mamą na świecie" To bardzo osobiste podarunki i potrafią poruszyć serducho. Są też breloczki z DNA, albo takie dla par...

To prawdziwy temat rzeka :)
Zapraszam także do pierwszej części posta na temat tego jak wybrać prezent, jak efektownie go wręczyć i kilka innych pomysłów.
http://www.ochzycie.pl/2015/11/prezentowy-zawrot-gowy-przeglad-kubkow.html
Jeśli nie interesował was cały post tu znajdziecie spis pomocnych stron, o których mówiłam:
***
Zapraszam też na trwające rozdanie. Do zdobycie BrushEgg !

http://www.ochzycie.pl/2015/12/gadzeciara-brushegg-jajeczko-do.html

A wy jakie macie pomysły na prezenty w tym roku? Może coś was zainspirowało?


You may also like

70 komentarzy:

  1. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, ksiażki chyba nigdy nie wyjdą z mody, jeśli chodzi o prezenty. A przynajmniej taką mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdzie się jakiś dobry tytuł :)

      Usuń
  3. ja już prezenty mam po kupione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja wciąż się z jednym mecze, a właściwie nie mam kiedy po niego pójść :)

      Usuń
  4. ja wybieram się na zakupowe szaleństwo prezentowe z siostrą w sobotę :) uwielbiam takie babskie łażenie po sklepach i szukanie idealnych prezentów :) a kalendarze mnie zachwyciły! nigdy o nich nie słyszałam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak tylko zobaczyłam te kalendarze to padam z wrażenia :D

      Usuń
  5. wydaje mi się, że jeśli dobrze znamy osobę którą chcemy obdarować to wybranie prezentu nie jest dużym problemem :) przynajmniej ja nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mam problem z tym, że za dużo chciałabym dać :)

      Usuń
  6. U mnie to przede wszystkim kosmetyki i książki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeśli chodzi o tatę to książki są podstawą :)

      Usuń
  7. ja wczoraj byłam na zakupach prezentów:) i już z głowy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weeez... zazdroszczę ;D ja nie mam czasu wybrać się po jeden prezent, bo to za daleko :)))

      Usuń
  8. ja prezenty również mam juz kupione od miesiąca. Czasem tylko jeszcze dodatkowo cos złapię dla dzieci. Zawsze planuje co komu kupić 2-3 miesiące wcześniej. Ale kubki prześliczne. A książki to zawsze dobry pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też skradly mi serce kubki :), w tym roku także planowałam planować wcześniej, ale wyszło jak zwykle :(

      Usuń
  9. U mnie już prawie wszystko jest :) Najwięcej główkowania jak co roku mam przy mężu, jego zaskoczyć to naprawdę nie lada wyzwanie :D Ale chyba mi się uda, a przynajmniej mam taką cichą nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie zdradz mi co mu przygotowałas :)

      Usuń
  10. Z takiego kosmetycznego kalendarza adwentowego bardzo bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te kosmetyczne kalendarze adwentowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam teraz zawrót głowy z prezentami, niby nic wielkiego, ale jak rodzina się nie określi to ciężko kupić coś z czego byliby zadowoleni..
    Do tego te tłumy ludzi i wrzeszczące dzieci w galeriach doprowadzają mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostaje białej gorączki przez tłumy... dlatego staram się planować zakup wszystkiego na raz :)

      Usuń
  13. Ja mam zawsze problem z prezentami. Dlaczego? Bo nigdy nie wiadomo co kupić. Jedynie z Mężem nie mam problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swoim M też raczej nigdy nie mam problemu gorzej z dalszą rodzina :)

      Usuń
  14. Nie mam jeszcze kupionych wszystkich prezentów, ale pomysłów mi nie brakuje na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całe szczęście pomysl to 80% sukcesu ☺

      Usuń
  15. Książka to, według mnie, najlepszy pomysł, ale ograniczenie jest takie, że ktoś musi lubić czytać chociaż trochę ;) A jeśli mamy z kimś mnóstwo wspomnień, to rzeczywiście możemy podarować mu album ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jeśli ktoś nie lubi czytać to mamy mały problem :D...

      Usuń
  16. U mnie już wszystko kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spersonalizowane perfumy to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie pogardzilabym taka buteleczka :)

      Usuń
  18. Szkoda, że nie trafiłam na ten post zanim prawie nie wypaliłam dziury w mózgu myśląc co kupić w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję :D, ale mam nadzieję, że wypalanie dziury skończyło się owocnie :D

      Usuń
  19. pomysły wspaniałe, na pewni każdy znajdzie coś ciekawego:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Niestety taka już jestem, że mam 5 tysięcy pomysłów na minutę :D, a może sety :)

      Usuń
  22. Ja tam nie szaleje z prezentami. Lubię dawać coś drobnego ale w miarę pożytecznego. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w rodzinie umawiamy się na to w przyszłym roku :)

      Usuń
  23. najfajniejsze te pingwinowe kubeczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z tym kosmetycznym kalendarzem ! :) chcę taki za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły, słodycze to podstawa jak dla mnie :D A taki kalendarz z kosmetykami muszę sprawić sobie w przyszłym roku :D
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziemy miały taki kalendarz dwie :D

      Usuń
  26. Kosmetyczne kalendarze adwentowe są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wysnilabym sobie lepszego prezentu :)

      Usuń
  27. Sporo ciekawych propozycji :) Kalendarz adwentowy z kosmetykami sama chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :D to obowiązkowa pozycja w moim liście za rok :)

      Usuń
  28. Znam Chocolissimo - uwielbiam i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kubeczek z reniferami genialny :) a słodycze i książki to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kosmetyczny kalendarz i mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w tym roku to co kupię już w głowie mam, połowa już w sumie czeka na zapakowanie a po drugą połowę jeszcze niestety muszę się wybrać. :)
    Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, po ostatni prezent musze jeszcze jechac, a koniec końców muszę jeszcze upiec ciasteczka :)...

      Usuń
  32. lubię prezenty, lubię je dostawać i uwielbiam je dawać sam pomysł na prezent wiele mówi o człowieku, sam pomysł wiele znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł w tym wszystkim jest najważniejszy :)

      Usuń
  33. Bardzo fajne idee :) telegram czekoladowy dobra sprawa, albumy już dawałam pod wszelaką postacią.
    dołączam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albumy to bardzo wartościowe prezenty :)

      Usuń
  34. Super pomysły! Dzisiaj wybieram się na zakupy i wiem co kupię. Na pewno wybiorę się do fotograficznego, potem po książkę i po jakiś smakołyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz! Wasze opinie są na wagę złota i działają jak motorek napędowy.

Z wielką chęci odwiedzam także wasze blogi, a na tych najbardziej interesujących zostaję na dłużej.