Ostatnio przechodziłam detox pudełkowy, co miało związek z projektem "oszczędzanie przez wykreślanie" . Przeszła mi nawet du...

100 Dodaj komentarz

Ostatnio przechodziłam detox pudełkowy, co miało związek z projektem "oszczędzanie przez wykreślanie". Przeszła mi nawet duża ochota na ich zamawianie. Doszłam do wniosku, że lepiej za tę kwotę kupić coś konkretnego, o czym już dawniej myślałam, zamiast kota w worku. Z drugiej jednak strony, pudełka czasami dają szansę upolowania jakiejś perełki w skromnej cenie. Zaczęłam się zastanawiać, które pudełka są warte tego żeby na chwilę zawiesić oko.

Takie skupiska wielu pozycji w jednym miejscu to zawsze dobra sprawa, może wy też poszukujecie idealnego boxa dla siebie. Przeszukiwałam internet i znalazłam tego tyle, że postanowiłam podzielić wszystko na kategorie. I co prawda im dłużej tych boxów wyszukiwałam tym bardziej ochota na ich posiadanie mi wzrastała. O ironio losu.
MY FAVOURITE BOX - to pudełko, w którym znajdziecie masę produktów hand made i kosmetyków naturalnych. Zdjęcia z poprzednimi edycjami wyglądają baaaardzo obiecująco i najlepiej zobrazują czego oczekiwać po tej subskrypcji, ja czuję się skuszona.
BEGLOSSY, SHINYBOX - to boxy, w których dostajemy kilka kosmetyków pełnowymiarowych, ale także kilka mini wersji. Z reguły zawartość pudełka jest nieznana, ale głównie to kosmetyki do pielęgnacji, kolorówka, lakiery do paznokci, zniżki do sklepów.
INSPIREDBY - boxy inspirowane różnymi autorami, znajdziemy w nich kosmetyki, książki, dodatki... misz masz, tzw, ulubieńców naszych wybranych twórców pudełka. Wartość pudełek jest sporo większa od kwoty jaką musimy za pudełko zapłacić.
JOYBOX, FACE&LOOK - tutaj zawartość pudełek jest znana, w Joyboxie dodatkowo możemy wybrać produkty, które chcemy żeby się w nim znalazły. Płacimy mniej za kosmetyki warte więcej, dodatkowo są one dobrane idealnie pod nasze upodobania. Jeśli jakieś pudełko nas nie interesuje, zwyczajnie go nie kupujemy.
PRETTYBOX - to pudełko z kosmetyki do pielęgnacji i kolorówką, czasami możemy znaleźć też coś dla duszy.
GLAMBOX - zawartość pudełka jest znana, więc wiemy co kupujemy i oszczędzamy świadomie.
CHILLBOX - to mix wszystkiego, od kosmetyków, po różne przedmioty, książki... poprzednie edycje pokazują dokładnie czego można się spodziewać. To box, który mnie nęci od dłuższego czasu.
NATURALNIE Z PUDEŁKA - gratka dla tych, którzy lubią naturalną i ekologiczną kosmetykę. Co miesiąc możecie poznawać nowe kosmetyki i marki ! Ojj to także jeden z moich faworytów.
EASYSHAVECLUB - zapominacie zamawiać ostrzy maszynek do golenia? Ten box będzie je dostarczał do waszego domu w regularnym odstępie czasu. Może warto zainwestować w taką subskrypcję dla waszego mężczyzny albo dla was samych.
EDIT:
LOVELY BOX - to box w stylu chillboxa, który łączy w sobie kosmetyki, coś do umilania czasu i małe co nieco do przekąszenia. Właśnie ruszył, a premierowy box można obejrzeć na stronie - jak dla mnie bardzo fajna zawartość.

 PUDŁO NIE NUDNO - to pudełka, które inspiruje rodziców do tego jak kreatywnie spędzać czas ze swoimi dziećmi. Każde pudełko to lista zadań do wykonania, instrukcje i wszystkie potrzebne materiały. Idealne będzie dla dzieci w wieku 3-6 lat. Oglądałam przykładowe pudełko, uważam, że to świetny pomysł na comiesięczną dawkę radości dla dziecka.
BONBONBABY - tutaj znajdziesz wiele ciekawych kosmetyków dla siebie i swojego maluszka, będziesz miała dostęp do wielu porad, możesz powymieniać się doświadczeniami i spostrzeżeniami z innymi mamami. Box jest dobierany do zaawansowania ciąży bądź wieku niemowlaka.
BRZUSIO BOX - to kolejna porcja kosmetyków i gadżetów dla Ciebie i maluszka, dopasowana do waszych potrzeb. Zdjęcia poprzednich boxów wyglądają genialnie. Mam ochotę zamówić go swojej przyjaciółce, która oczekuje na maleństwo.
 ZAKA-PAKA - tu znajdziemy interesujące i wartościowe książki dla dzieci, a dzieciom trzeba czytać.


CUD MIÓD - znajdziemy tu 5 produktów do zjedzenia, zdrowych i polskich. Jeśli coś zasmakuje nam szczególnie możemy zamówić to z marketu na ich stronie, bądź też możemy skorzystać z listy przepisów dostępnej na stronie. Można poznać wiele ciekawych smaków.
 TRAVEL BOX - tu znajdziesz kilka produktów z różnych stron świata, z dokładnym ich opisem, wskazówkami jak wykorzystać je w kuchni i gotowymi przepisami. MNIAM! Podróż dookoła świata, a nawet nie ruszamy się z domu.
 HOPBOX - to box z zestawem 5 piw polskich, zagranicznych, niszowych i różnych marek. Dołączane są też różne gratisy. Idealny box dla smakoszy piwa, możecie poznać wiele smaków. Z tego co wiem, pracują nad nową stroną, ale warto zaglądać.
BAKEO - box z różnymi przekąskami prosto pod drzwi. Możesz sama decydować, które mieszanki wpasowują się w Twoje gusta kulinarne, a których nie chcesz nigdy w nim zobaczyć. Bakeo to box, który kusi mnie niemiłosiernie.
QBOX - to pudełka dla tych, którzy szaleją za herbatą. Znajdziecie w nich różne mieszanki ! Teatox - herbaty odchudzające, oczyszczające... jest też wersja Teatox Man dla mężczyzn, czy takie, dla smakoszy w różnych wariantach smakowych. Boxy podzielone są tematycznie
 CANDY FACTORY - idealny box dla mnie, z mieszanką słodyczy z różnych stron świata, w szczególności tych, których u nas nie spotkacie.
SIELSKI BOX - to kolejne pudełko, które zawiera produkty polskich producentów. Nie powiem, z chęcią odkrywałabym takie niszowe smaki.
PYSZNA PACZKA - każda zawiera w sobie przybory kuchenne, przepisy, produkty, rabaty... gratka dla kucharek.
SLOW PACZKA - kolejny box z polskimi produktami i nieznanymi smakami, a apetyt wzrasta. Syrop lawendowy dostępny w poprzedniej edycji rozbudził moje kubki smakowe.
PAKA ZWIERZAKA - tę zamówię z chęcią dla mojego Simby.  Znajdziecie tu masę zdrowych smakołyków czy zabawek dla psich milusińskich. Oglądałam poprzednie edycje i uważam, że warto.
KOT W WORKU - to edycja dla kotów, zabawki i smakołyki jak u poprzednika.


SKILLS BOX - box samorozwojowy, dla przedsiębiorczych kobiet. Możecie znaleźć tu narzędzia, przybory, książki, audiobooki, wszystko co inspiruje, planery, kalendarze... Co o nim myślicie?
 ZOOKSY BOX - pełny kolorowych skarpetek z Polski. Jeśli lubicie się bawić modą - czemu nie.

BOX  Z RAJSTOPAMI - jeśli jesteście ciekawe podaję wam linka, ma podobno niedługo wystartować.
ZDROWY BOX
- to dla tych, którzy są fit. Podobno mają ruszyć z nową odsłoną, warto śledzić.
SWEED - to kolejne pudełko ze smakołykami, niedługo mają ruszyć ponownie.
 Więcej boxów (między innymi dla wędkarzy, z produktami do dbania o jamę ustną, Scrummy ze słodyczami...), możecie znaleźć na - www.subclub.pl

Ja znalazłam kilka pozycji dla siebie.
Które boxy interesują was najbardziej? Lubie je? Może znacie jakieś których nie wymieniłam? Z chęcią dopiszę.

...........................................................
Przyszedł także czas na wyniki rozdania jajeczkowego.
Gratuluję! 
Piszę już mejla.


You may also like

100 komentarzy:

  1. Nigdy nie zamawiałam żadnego Boxa i jakoś mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące te Boxy, ale ja chyba wolałabym kupić jedną, konkretną rzecz, którą sama sobie wybiorę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku kosmetycznych boxów mam podobną opinię, chyba, że znam zawartość :)

      Usuń
  3. Ten Q-box to coś dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie oglądam boxy na blogach, ale jakoś specjalnie nie mam ochoty ich kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby kiedyś się to zmieniło - wiesz gdzie szukać :)

      Usuń
  5. Nigdy nie zamówiłam żadnego boxa, czasami mnie kuszą, ale wolę nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie kuszą boxy, ale na razie jeszcze nie skutecznie. Przyznaję, że kiedy tutaj się napatrzyłam ochota na zamówienie któregoś bardzo wzrosła i pewnie będę się nad tym zastanawiać głęboko. Najbardziej kuszą mnie inne albo te z jedzeniem i piciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w trakcie pisania tego posta tak się nakusiłam, że zamówiłam TravelBox :)

      Usuń
  7. Bardzo przydatny post, wszystko co trzeba wiedzieć zebrane w jednym miejscu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak lubię i mam nadzieję, że komuś to pomoże. Wzajemnie :*

      Usuń
  8. Fajnie ze zrobilas taki post, ciekawią mnie te wszystkie pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie także, chciałoby się mieć z każdego po jednym :D

      Usuń
  9. O matko jak dużo jest tych boxów... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie zamawiałam takich pudełek ale w przyszłości na pewno się skuszę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pochwal się który będzie Twoim wyborem :)

      Usuń
  11. zapraszam na konkurs u mnie, można wygrać oryginalne Ray Bany!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę sama decydować o tym co kupię. Pomysł z boxami mi się podoba, ale to nie dla mnie, bo ostatnio jestem sknerą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie odpada, chyba, że będziesz znała zawartość.

      Usuń
  13. Nigdy żadnego nie zamawiałyśmy :) Lubimy wiedzieć co dostajemy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre boxy dają taką możliwość :)

      Usuń
  14. Dużo się tych boxów naroiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że nawet jeszcze więcej :)

      Usuń
  15. Blisko było. Gratuluję Pirelce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie było blisko, trzymam kciuki za następny raz :) !

      Usuń
  16. Wow, ale się ciesze z rozdania :) Dziękuję :)
    Maila jeszcze nie dostałam, ale zaraz ja napiszę :D
    Dobrze, że jeszcze jajeczka nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :D ! Bo to już do Ciebie idzie :)

      Usuń
  17. Przygotowałaś świetne zestawienie! JA sama nigdy pudełeczek nie zamawiałam i raczej na żadne się nie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś zmieniła zdanie - tu masz praaaawie wszystkie w jednym miejscu :)

      Usuń
  18. Mnie od dawna kuszą boxy kosmetyczne. Ciągle poluje na f&lbox i joybox bo chyba jednak wolę wiedzieć co dostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam obydwa i bardzo lubiłam :) Chociaż teraz jestem nakręcona na boxy z jedzeniem :)

      Usuń
  19. Nigdy nie zamawiałam,jakoś wolę sama iść do sklepu i wybrać to co mi potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla Ciebie ewentualnie będą te ze znaną zawartością :)

      Usuń
  20. chyba jestem jedną z nielicznych blogerek, które nie zamawiają boxów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest takich więcej :) Ja od czasu do czasu zamawiam i nie żałuję, do tej pory zawsze wyszłam do przodu :)

      Usuń
  21. dlatego ja nie zamawiam żadnego boxa:D bo bym zgłupiała od ich nadmiaru;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jak tu wybrać jedno pudełko :D

      Usuń
  22. mnie też nie przekonują boxy, może dlatego że ja mało światowa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie zamawiałam boxów, bo szkoda mi pieniędzy na kota w worku. ale teraz mam ochotę zamówić je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre boxy ujawniają od razu zawartość, musisz je sprawdzić :) Sama też sobie narobiłam ochoty :D

      Usuń
  24. Ale fajny pomysł na wpis! :-)

    Nie wiedziałam,że aż tyle jest tych boksów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja też nie miałam pojęcia, szukałam i końca nie było widać :)

      Usuń
  25. Nigdy nie zamawiałam pudełek, chociaż kusi mnie to naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest super, no i te z jedzonkiem, a najlepsze ze słodyczami :D

      Usuń
  26. jestem w szoku ile tych pudełek się narobiło :D kiedyś zamawiałam beglossy, ale już od paru miesięcy dałam sobie spokój i jakoś mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego jeszcze nigdy nie miałam, pudełek ciągle przybywa :)

      Usuń
  27. Te z jedzeniem bardzo mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zainteresowały do tego stopnia, że zamówiłam TravelBoxa :)

      Usuń
  28. Wooow, świetny post! o ile nigdy nie kusiły mnie boxy kosmetyczne o tyle te różne inne - nawet nie widziałam, że istnieją!

    Kosmetyczne uważam za stratę pieniędzy, nawet jeśli jeden lub dwa kosmetyki trafią w Twój gust reszta paczki się nie zwraca. Dodać do tego produkty zapychacze jak np. żel do stylizacji brwi od deli - znajduje się w co drugim pudełku, a jego jakość pozostawia wiele do życzenia (sama polecam inglotowy cień + duraline, można sobie gęstość i kolor dokładnie wymieszać ustalić, a cena jest śmiesznie mała).
    Do tego sama zaczęłam, żyć bardziej świadomie i składy kosmetyków nie są jedyną rzeczą na jaką patrzę. Interesuje mnie również jak firma testuje kosmetyki, czy wykorzystuje do tego zwierzęta. Niestety, to co w Europie zostało zakazane jako niehumanitarne, przemysłowe podejście jest praktykowane przez marki kosmetyczne w krajach rozwijających się. Staram się unikać marek oszustów :P W takim boksie niestety nigdy nie wiem czego się mogę spodziewać ;)

    Ten box ze skarpetkami, albo z paczką dla niemowlaka - super pomysły na prezent, trudno kupić czasem coś ciekawego, a żarty o dawaniu skarpetek są powtarzane ciągle - tadam ta dam - kreatywny prezent skarpetowy lub coś ciekawego dla młodej mamy :D
    problem rozwiązany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda co piszesz, między innymi dlatego zrezygnowałam z boxów kosmetycznych. Jedynie JoyBox i F&L pokazują co będzie w środku boxa i kupujesz w pełni świadomie. Żaden z innych moich zakupionych boxów nie był przemyślany i faktycznie zawsze coś mi nie odpowiadało.

      Te pudełka dla mam są idealne na prezenty, nawet mam komu taki podarować, cena rozsądna jak i jego zawartość, będzie cieszyć na pewno ! Skarpetkowy z chęcią kupiłabym sobie sama, chociaż jeden w życiu :D

      Usuń
  29. Q-box to chyba coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdzie wielu zwolenników.

      Usuń
  30. O kurcze nawet nie wiedziałam ,ze jest aż tyle boxów ;)!

    OdpowiedzUsuń
  31. nie zamawiałam jeszcze żadnego, ale w tym roku zmienię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, że aż tak dużo tego jest! Znałam do tej pory kilka kosmetycznych, ale nigdy nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam pojęcia, że znajdę ich aż tyle :) Nie wiedziałam na co się porwałam.

      Usuń
  33. Super zebrane, nawet nie wiedziałam, że wybór jest tak duży. Zapisuje sobie w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :) ! Zapisuj, a jak znajdziesz jakieś inne - pisz, będę edytować.

      Usuń
  34. Ja kiedyś często kupowałam, ale teraz bardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to też się zmieniło z tendencją spadkową, teraz kupuję bardzo sporadycznie.

      Usuń
  35. świetne podsumowanie:D
    ja kilka boxów już sobie zamówiłam,ale przyznam, że kosmetyczne boxy to strata kasy, bo nie wierzę, że jest ktoś komu pasują wszystkie kosmetyki z danego pudełka.
    ~ Zapraszam na BLONDBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w wielu przypadkach większość rzeczy nie jest zwyczajnie dla nas, dlatego przerzuciłam się na boxy z jedzeniem :D

      Usuń
  36. Widać że boxy mają branie ;D o połowie nie słyszałam ;O

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie sądziłam, że jest aż tyle takich pudełek ! Najbardziej zainteresowały mnie te ze zdrowym jedzeniem :) trzeba się temu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też box, któremu będę się bliżej przyglądać.

      Usuń
  38. Nie kręcą mnie gotowe boxy, ale lubię tworzyć je samodzielnie w ramach prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też super sprawa, no i dostawać takie boxy to sama przyjemność.

      Usuń
  39. Wiesz co, nigdy, ale to nigdy nie słyszałam o czymś takim jak boxy o których wspomniałaś. Czasem myślę, że żyję w średniowieczu;)
    ciekawa sprawa z dreszczykiem emocji - co dostanę... może się kiedyś skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty :) ! Cieszę się, że mogłam Ci o nich powiedzieć :) Daj znać jeśli się na jakieś skusisz.

      Usuń
  40. Wybór jest tak ogromny, że nie wiem które są fajniejsze, a które mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Kilka razy zamówiłam ShinyBoxa, raz Inspired By, a ostatnio ChillBoxa i to najlepsze pudełko moim zdaniem ze wszystkich dostępnych na naszym rynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Shiny i Inspired, a Chillbox bardzo mnie kusi i kiedyś na pewno zamówię.

      Usuń
  42. Wow, ile boxów:) Nie wiedziałam że jest ich tyle i nawet dla zwierzątek:) Jeszcze nie miałam żadnego, choć przyznam że wybór byłby trudny bo każdy czymś kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zamówić z każdego po jednej sztuce :D

      Usuń
  43. Ja czasem zamawiam jedynie beGlossy i ShinyBox :) Nawet nie wiedziałam, że dostępnych jest aż tyle różnych boxów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam pojęcia. Shinybox kiedyś także zamawiałam, ale teraz przerzucam się na boxy z jedzeniem.

      Usuń
  44. z nowych : Candy Factory, Lovely Box, Pretty Box

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Joybox oraz Face&look. Nawet nie wiedziałam, że jest tyle boxów na rynku.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa boxy kiedyś zamówiłam i byłam z nich bardzo zadowolona.

      Usuń
  46. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz chciała zakupić inny box - wtedy zapraszam do spisu :)

      Usuń
  47. a ja testuję :) i chyba idealny dla mnie to chillbox :) ale zrobili sobie teraz przerwę i na sierpniowy box się załapałam, travelbox był też fajny :) cud miod box tez :) a czekam na kota w worku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie powstał nowy projekt, jakiego jeszcze nie było. MUFFINBOX, czyli słodkie pudełko, dzięki któremu każdy upiecze swoje muffinki... i pięknie je udekoruje.

    http://www.muffinbox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pudełka subskrypcyjne są extra! Namówiłam do testowania kosmetyków w ten sposób prawie wszystkie koleżanki. :) Osobiście polecam pudełka http://beglossy.pl są bardzo dobrze wykonane i zapakowane praktycznie na maxa w każdej edycji. Super jest to, że pudełko czasami pachnie jakoś w zależności od tego jaki jest temat edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. noo jest w czym wybierać ;) Mooooże kiedys się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jeszcze ze swej strony mogę polecić nowe boxy z biokram.pl. Kosmetyki naturalne (4 pełnowartościowe produkty) - wartośc za ponad 85zł. Cena pudełeczka 49.99zł. Sprawdźcie koniecznie: https://biokram.pl/subskrypcja-pudelko-kosmetykami-naturalnymi-biokram/

    OdpowiedzUsuń
  52. a trafiłaś może na jakiś z produktami do scrapbookingu, naklejkami itp.? za granicą są niesamowicie popularne, a u nas cisza :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz! Wasze opinie są na wagę złota i działają jak motorek napędowy.

Z wielką chęci odwiedzam także wasze blogi, a na tych najbardziej interesujących zostaję na dłużej.