Dzisiaj prawdziwa gratka dla wizażystek, freaków kolorówki, ale przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy kochają swoje pędzle, mno...

94 Dodaj komentarz


Dzisiaj prawdziwa gratka dla wizażystek, freaków kolorówki, ale przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy kochają swoje pędzle, mnożą ich liczbę przy każdej możliwej okazji, a gonitwa za nowymi sztukami nie ustaje. O czym każda taka pędzlomaniaczka powinna wiedzieć i na pewno wie? A no o tym, że jeśli już takie cudowne pędzle posiadamy, a często są to wcale nie tanie rzeczy, to należy o nie dbać. Nie tak zwyczajnie, ale wręcz nadzwyczajnie. Niektóre nawet wymagają tego żeby obchodzić się z nimi jak z jajkiem. Co jeśli traktujesz swoje pędzle na prawdę delikatnie, myjesz w specjalnych płynach, tudzież w mydle, ruchami dostosowanymi to kształtu pędzla, a włosie lubi się odkształcać i gdzieś odstawać? ( o idealnym narzędziu do mycia pędzli pisałam tutaj - KLIK) Wtedy do akcji muszą wkroczyć pomocnicy do zadań specjalnych.



Ci pomocnicy mogą wydawać się rzeczą wręcz banalną i zwykłą, ale przy tym genialną w swojej prostocie. Siateczkowe osłonki na pędzle, do chronienia i suszenia to przełom w pielęgnacji moich pędzli. Kiedy kupujemy nową sztukę, nie bez powodu przychodzi ona do nas czymś zabezpieczona. Zniszczyć włosie można bardzo szybko, naprawić je jest już dużo ciężej. Czym właściwie są te osłonki? To bardzo elastyczne niteczki połączone w siatkę. Dopasowują się genialnie do każdego rozmiaru pędzla, nawet tych największych. Co prawda jeśli świeżą siateczkę wykorzystamy na duży pędzel, nie będzie ona później trzymała tak samo dobrze małego pędzla jak nowa, jeszcze nieużywana. Dlatego najlepiej siateczki, które będą chronić duże pędzle zostawić tylko do nich, a do małych inne. 



Gdzie? Jak i za ile? Siateczki możemy znaleźć w polskich internetowych drogeriach np. tutaj, za około 13 złoty, czego nie polecam. To bardzo wygórowana cena jak za taki produkt. Polecam natomiast zakupienie ich na chińskim allegro tak jak zrobiłam to ja, za oszałamiające 50 centów. Najlepszy będzie aliexpress, bo nie płacicie za przesyłkę, dlatego taki zakup oscyluje w granicach 2/3złoty, co uważam już za ofertę bardzo godną uwagi, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich świetne właściwości. Na pewno was to nie zdziwi - zamówiłam od razu 5 kompletów po 10 sztuk, żeby nigdy mi ich nie zabrakło. Możecie dostać takie jak na zdjęciach albo cięte z metra, które możecie dostosować według własnych preferencji. Będzie to zapewne rzecz oczywista, ale nie zaszkodzi o niej wspomnieć. Siateczkę zakładamy od dołu (trzonek) i przeciągamy do góry tak aby włosie było ułożone gładko i nie wystawało przez oczka.




Kilka powodów dlaczego warto je mieć:
  • włosie pędzla się nie odkształca
  • są idealne w podróży, zabezpieczają włosie nawet jeśli nie macie pasa, a swoje pędzle przewozicie w kosmetyczce, siateczki stanowią genialną ochronę
  • dobre rozwiązanie do przechowywania pędzli, aby zawsze były w idealnym stanie
  • można w nich suszyć pędzle
  • potrafią naprawić zniszczone włosie -  jeśli Twój pędzel jest już trochę zużyty, a włosie niestety lekko się odkształciło - umyj pędzel i załóż siateczkę - powinno wrócić do czasów swojej świetności
  • pędzle zachowają pierwotny wygląd na długo
  • są wielorazowego użytku 




Macie? Jak dbacie o swoje pędzle? 


You may also like

94 komentarze:

  1. Przydatny gadżet, mam takie siateczki i faktycznie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wprowadziły małą rewolucję :)

      Usuń
  2. nie mam, akurat jutro kupuję nowe pędzle więc te siateczki też by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet powinny być koniecznością żeby utrzymać je w dobrym stanie :)

      Usuń
  3. Długo się przymierzam do tego zakupu i jakoś zawsze wyleci mi z głowy... Na pewno zamówię je z aliexpress, od którego jestem ostatnio uzależniona. Pozdrawiam i obserwuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość to zamawiać tylko z aliexpress :) ! Nie warto przepłacać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Must have, dla kogoś kto ma dużo pędzli albo i jeden, ale chciałby o niego dbać :)

      Usuń
  5. ja pędzel mam tylko, albo aż jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwa - jeden duży i jeden mały do cieni, jestem lepsza ;-) Nie miałam pojęcia o tym gadżecie.

      Usuń
    2. Też mam tylko jeden ;D

      Usuń
    3. Wiem, że wiele z was ma jeden albo max dwa pędzle, ale to zawsze jest jeden pędzel ! :D Jak na kobietę przystało chociaż albo aż jeden trzeba mieć :) !

      Usuń
  6. Fajne to! Lubię takie cwane pomysły na ułatwianie sobie życia. Pewnie dobrze się sprawdzą w podróży, włoski z pewnością się nie powyginają na wszystkei strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jeżdżę do szkoły wizażu do innego miasta, także sprawdziłam w boju - zdają egzamin celująco.

      Usuń
  7. Na razie mam za mało pędzli, ale w przyszłości rozważam powiększenie kolekcji, więc wtedy skuszę się na te osłonki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, dobrze też jest nie wyrzucać osłonek, w których te pędzle przyjdą :)

      Usuń
  8. Ja póki co bardzo mało pędzli używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo to warto o nie zadbać żeby posłużyły bardzo długo :)

      Usuń
  9. Mi z pewnością się nie przydadzą, ale fajnie wiedzieć, że takie coś w ogóle istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, może kiedyś ta wiedza się przyda :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz widzę takie siateczki. Muszę kupić, bo widzę, że to bardzo dobra i przydatna rzecz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, a jeśli kupimy w odpowiednim miejscu to też tania :)

      Usuń
  11. ja ostatnio palcami nakladam kremy bb takze pezle lezą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to warto żeby leżały w takich osłonkach, ich włosie będzie nawet lepsze niż jak u dopiero kupionych pędzli :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie się prezentują :) Przydałby nam się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tylko 2 pędzle i osłonek nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Nie jest to konieczność, ale fajnie jak osłonki jednak są :)

      Usuń
  14. siateczki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie :D Jak zrzucona ich skóra :D

      Usuń
  16. ooo... Nawet nie wiedziałam że takie siateczki istnieją:) Tak wiem jestem sto lat za murzynami hehe.
    Z przemiłą chęcią i ja zostanę posiadaczką powyższego gadżetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi póki co nie jest potrzebny:D

      Usuń
    2. Nie martw się, ja też dowiedziałam się o nich całkiem niedawno :)

      Usuń
  17. Fajny gadżet i na pewno przydatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. one sa mega przydtane :3 musze sobie je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przydałyby mi się takie siateczki do przewożenia pędzli w podróżnej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego przydają się bardzo, sprawdziłam w boju, bo dużo z tymi pędzlami jeżdżę i zdają egzamin!

      Usuń
  20. 13 zł to przesada, Aliexpress to rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilkanaście złoty za takie siateczki to o wiele za dużo :) Aliexpress rządzi !

      Usuń
  21. Lubię gadżety, ale akurat czegoś takiego nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wiedza o istnieniu tych siateczek jednak się przyda :)

      Usuń
  22. świetny patent! kolekcja pędzli mi się powiększa i starsznie muszę uważać, żeby mi się włosie nie zniekształciło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To siateczki zrobią to za Ciebie :) ! Lepiej niż wszystko inne.

      Usuń
  23. Świetny gadżet, warto taki mieć pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te osłonki, ale jeszcze ich nie używałam :) Faktycznie mogą być przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz jak najszybciej spróbować :)

      Usuń
  25. Świetny pomysł, bo włosie lubi się odkształcać, zwłaszcza po myciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda, ale te siateczki załatwiają sprawę.

      Usuń
  26. Fajna sprawa, ale ja nie mam drogich pędzli, więc aż tak o nie nie dbam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto dbać nawet o tanie pędzle jeśli mają nam posłużyć :)

      Usuń
  27. Fajny pomysł z tymi siateczkami, przydałyby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam te osłonki, tylko że ja swoje kupiłam jakieś 2 lata temu i przecięłam je, były dość długie z jednej osłonki miałam dwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też mogłabym przeciąć, bo są dość długie. Uwielbiamy je we dwie :)

      Usuń
  29. Przydałoby mi się coś takiego, bo moje pędzle Zoevy ciągle trzymam w folijkach ochornnych, w których te pędzle do mnie przyszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na aliexpress, bo bez tych siateczek się nie obędzie, o zoevę trzeba dbać szczególnie :D

      Usuń
  30. Świetny patent :)

    / Jasne, byłoby mi bardzo miło :) Jak chcesz, to mogę Ci nawet podesłać je w oryginalnym formacie.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajne są te siateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spotkałam już podobne siateczki na pędzle, sama takich nie mam trzymam pędzle w ochronnych osłonkach foliowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funkcja podobna :) Osłonki też są jak najbardziej dobre :)

      Usuń
  33. Uwielbiam moje pędzle, ale nie pomyślałam, że są takie osłonki. To może dużo ułatwić i na dłużej zachować je przy życiu i dobrym kształcie. Super,że zwrocilas na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie te osłonki to dla Ciebie podstawa :) U mnie zrobiły rewolucję :)

      Usuń
  34. No proszę... kolejna rzecz o której nie miałam pojęcia. Ale ja jestem laikiem kosmetycznym, wciąż dziwię się, że są takie akcesoria;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jednak warto wiedzieć o ich istnieniu :)

      Usuń
  35. Naprawdę przydatny gadżet, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze robili w różnych kolorach :D

      Usuń
  36. Przydałoby mi się coś takiego :) O pędzle trzeba dbać jak najlepiej :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, żeby nam jak najdłużej posłużyły :)

      Usuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz! Wasze opinie są na wagę złota i działają jak motorek napędowy.

Z wielką chęci odwiedzam także wasze blogi, a na tych najbardziej interesujących zostaję na dłużej.